• FAQ - pytania i odpowiedzi

• Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.

O każdym etapie informujemy również drogą mailową.

 

• Gdzie znajdę fakturę

Faktura za zamówienie jest wysyłana na maila automatycznie po otrzymaniu płatności.

 

• Czy przy zakupie otrzymam fakturę VAT 23%?

Kupując w naszej firmie otrzymasz fakturę VAT 23%.

 

• Co zrobić gdy na mojej fakturze jest błąd?

W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT wystaw nam notę korygującą - możesz przesłać ją drogą pocztową lub wiadomością e-mail. Pamiętaj aby podać nam poprawne dane oraz numer pierwotnej faktury.

 

• Czy jeśli nie podoba mi się zakupiony towar, mogę go zwrócić?

Tak, towar w naszym sklepie możesz zwrócić za darmo do 14 dni od dnia odbioru paczki.

Instrukcja zwrotu:
https://laplando.pl/news/n/227/Zwrot

 

• W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Mailowo na adres kontakt@laplando.pl z opisem zaistniałej sytuacji. W wiadomości prosimy o opisanie objawów usterki, okoliczności jej wystąpienia oraz o podanie danych adresowych skąd kurier ma odebrać przesyłkę.

 

• W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Przejdź na stronę:
https://laplando.pl/news/n/227/Zwrot

lub skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@laplando.pl

• Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu.