• Zwrot

Zwrot kurierem Inpost

(Dostępny dla wszystkich rodzajów produktów)

Zwrotu możesz dokonać wypełnijąc elektroniczny formularz zwrotu 

  1. Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu i wyślij go nam na maila 
  2. Przygotuj paczkę i pamiętaj, aby napisać w widocznym miejscu na kartonie ,,ZWROT,,
  3. paczkę wyślij na adres podany na etykiecie.
  4. Po otrzymaniu i zweryfikowaniu paczki zwrócimy ci pieniądze na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Ikonka_zwrot_kurier_1.pngIkonka_zwrot_kurier_2.pngIkonka_zwrot_kurier_3(1).pngIkonka_zwrot_kurier_4(1).png

Pytania

          1. Po jakim czasie dostanę pieniądze na konto?

    Zgodnie z treścią Ustawy o prawach konsumenta, artykuł 34, mamy obowiązek przesłać pieniądze w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki niemniej najczęściej średni czas zwrotu pieniędzy nie przekracza 2-3 dni od daty doręczenia przesyłki do naszej firmy.

          2. Czy mogę dokonać zwrotu będąc za granicą?

    Usługa darmowych zwrotów realizowana przez naszą firmę nie jest dostępna dla zwrotów wysyłanych z zagranicy. Konsument może dokonać zwrotu będąc za granicą Polski, ale wówczas wysyłki musi dokonać we własnym zakresie oraz na własny koszt. Ponosimy koszty zwrotów jedynie na terenie Polski.

     

    Najważniejsze regulacje prawne

    - Zwroty przyjmowane są w ramach ogólnych przepisów wynikających z Dziennika Ustaw/ Ustawy o prawach konsumenta/ artykuł 34.

    - Prawo do zwrotu przysługuje Konsumentom tj. osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli zakup nie został dokonany w ramach charakteru zawodowego klienta.

    - Obowiązek zabezpieczenia towaru do zwrotu leży po stronie Klienta, dlatego pamiętaj, aby przesyłkę zapakować dokładnie, możesz wykorzystać nasz karton i wypełnienie, jeżeli jeszcze go nie wyrzuciłeś. Zabezpiecz narożniki oraz wypełnij puste wnętrze kartonu.